lillsemester med la familia

nu bär det snart av, eller okej, om typ 2 h men =)
nu återstår det bara att packa i allt, som jag lagt fram, i väskan :P
så här kommer resan se ut:

   tisdag kväll: åka bil i ett flertal timmar ^^ bilen kommer vara proppad med mig, Kajsa, Mami & Papi + en massa godis och musik =)
   onsdag: checka in på Öregrunds strandhotell :) (utanför uppsala)  sedan sola & bada :]
   torsdag: sola & bada :]
   fredag: resan bär vidare till sthlm där vi ska dra en sväng på stan och sen ut och äta med Maja&Olle =)=). Affärerna som måste besökas i stooorstaaan är "Topshop" och "Top Streetwear". (A)
   lördag: Vi allihopa drar på yasuragi på Hasseludden (spa) där vi tar det lungt, badar i varma källor, käkar frukt,äter god mat och sen övernattar. BTW , jag ska lämna mobilen på rummet så jag bara kan ägna tid till familjen :) (men jag har inte hjärta till att stänga av mobilen, jag kommer istället ha ljudet av så jag kommer kunna se ifall ni försökt få tag på mig genom att skrivit sms eller ringt. så jag ringer troligen upp senare mot kvällen :$ )
   söndag: hemresa vid 14tiden. kommer hem på kvällen/natten

Hasseludden 2004

(det ska bli mkt kort denna resa villjalova ;) )


nae, nu måste jag börja hjälpa att göra allt i ordning osv.
men ha det så bra här hemma eller vars ni nu är :)
Hoppas ni ska ha det lika roligt som jag kommer ha =)
men hoppas även ni ska sakna mig lite, även fast det bara är i några dar :]
Puss på er alla

Vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

åh så kul :) men jag tycker fortfarande att du skulle ha följt med till barcelona ;) puss

2008-07-29 @ 21:27:49
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Hoppas du får det trevligt. En affär du borde söka upp i gamla stan är Saturn, ligger på en av de små tvärgatorna =)

2008-07-30 @ 06:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0