Eve drar till större städer

All right, lite uppdatering från Moa-Stina =)


I lördags var jag med min Evepevve :) Vi var först lite på tivolit utanför stadsfesten och träffade folk och åkte två karuseller :P Men eve kände inte för att träffa folk ( ;)? ) så därför for vi hem tidigt ( vid typ 22.30).
På kvällen såg vi film och sen sov vi (ifs i sovsäckar men) i eves hus för sista gången.


okej okej, jag vet att jag låter fånig, men vafan, förändringar är jobbiga ibland.
Aldrig någonsin kommer jag gå in i det huset igen.. vad konstigt det känns..
att inte bo bara 50 m ifrån dig. Det har ju som alltid varit en räddning, en tråkig kväll, att kunna springa till dig och bara umgås ett tag..
Det känns konstigt för mig.. men då jag börjar tänka på hur det känns för dig - det kan jag inte ens föreställa mig...

Jo, visst, du kommer bo inackorderad hos några på Sjungandedalen på skoldagarna, men hur mkt kommer vi träffas då på en skala!? Vi träffades ju knappt när vi bodde på samma kvarter!
Men Luleå, FY VAD KUL gumman :,)! rennt "StooooorStaaaaan" xD hahah, nemen i Luleå, nog blire shoppingdagar, utebus-kvällar och övernattningar nu i sommar och även nån helg till hösten hoppas jag :)
Hoppas du kommer trivas i det nya huset, trivs som inackorderad och träffar nya kompisar osv osv =)
önskar dig all lycka♥


det kändes konstigt att titta runt i de tomma rummen. & det är så mycket man inte tänkt på, som tex tapeterna och garderoben där vi lekte mörkerkurragömma - minns du att det var sådär litet!? hur rymdes vi? hahah


Du, min barndomskompis, har alltid funnits där för mig.
Jag kommer sakna dig.




jo faktist, det kommer kännas tomt, jag kommer sakna mer än du tror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0