Rebb drar till varmare länder

Ikväll blev det minigolf med flickorna Anna, Isabelle & Rebecca :) mkt trevligt. det var längesen vi gjorde något tsm.
och Det blev sista kvällen med Rebb innan hon drar till Spaninen i 3 veckor (vilket tar sin start imorgon!? :O)

kommer sakna denna "kicka" ( ;)
 puss puss gumms



btw, vi träffade Ronnie & hans dotter Liv ikväll (eftersom dem bor mitt emot minigolfbanan)
och gissa vem som ska vara barnvakt åt världens sötaste Liv på lördag!? (A)
Jag :) + Anna & kanske Isa
jag har inte så bra hand om barn, men Liv verkar inte så kräsen, hon har jag träffat och småpratat med ett antal gånger så :] HAhaha (A)

Kommentarer
Postat av: ronnie

Det kommer gå hur bra somhelst ;) SKulle inte låta er sitta barnvakt om jag inte trodde ni skulle klara det =)

2008-07-01 @ 09:55:09
Postat av: Rebecca

ey bruden, jag kommer sakna dig jätte mycket också:(

2008-07-01 @ 11:25:10
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0