jag paxar prins Heting ;)


Har just varit och sett "Narnia, Prins Caspian" med Emmsan <3
det var längsen jag gjorde något med dig gumman, har verkligen saknat dig. vi måste börja träffas oftare :$

jaja, filmen var bra :) Narnia är mysig att titta på tkr jag :] men jag fattade inte riktigt allt men aja hihi what ever ;)
hursomhälst var dem äldre & snyggare i denna, än i den första filmen ^^

Just nu lyssnar jag på HP och ska strax sova tror jag. Jag börjar jobba imorgon så ska därför upp kl 7 .
det kommer bli långtråkigt tror jag... så..KOM OCH HÄLSA PÅ MIG! snälla? (A)

Kommentarer
Postat av: ronnie

vart jobabr du då? Så kan jag å liv titta förbi

2008-07-06 @ 22:27:48
Postat av: marrrr

jag jobbar på bovikens camping:)

men du vi måste styra upp nått snart! :D

2008-07-06 @ 22:28:06
Postat av: Ida

men hallå, prinsen är ju min!

du vet att jag kommer och hälsar på dig :)

2008-07-06 @ 23:28:41
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0