Bäste cyklist

Idag har jag skaffat mig en ny bloggläsare (förhoppningsvis), min arbetskompis Marcus :)

Jaja, idag var första dagen på jobbet.
Det började med att vi skulle fara och testa kläder. När vi kom dit var det första dem sa: "Vad ska vi hitta för kläder åt tjejjen? hon ser ju så liten ut. "  Så jag fick de absolut minsta byxorna de hade, -tack! ;S dem är typ för tighta i midjan ;O! + att vi inte fick matchande heller xD vi fick blå/oranga byxor och svart/oranga jackor. Aja... jag överlever kanske ;)
Själva jobbet var inte så farligt, bara OTROLIGT uttråkande! :O vi har typ INGET att göra.. allvarligt, vi flyttar typ bara nån cykel lite då&då;S  fast Jag har iallafall inte fått någon utskällning än, men det har marcus ;) Mohahaha , dem vågar inte skälla på mig som är en "oskyldig liten tjej" (A) hihi :$

det blir inga bilder på våra snygga outfits än eftersom Anna & Isabelle har min kamera ;)!
men jag har 3 veckor på mig att ta kort på min vackra utstyschel så -ingen brådska ^^
Bara 2 veckor och 6 dar kvar.  Varav 14 arbetsdagar, alltså 98 h  ;D

Kvällen har spenderats med Anna, Isabelle, Per, Cheung, Jennifer, Jasmine, Martin & martins kompis.
vi var på Falkan och myste framför en eld :] myyyyyspyyyys :)

aja, nu blire msn och sen sängen (A)
Vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Marcus Lundmark

Ååh, hon med glassen idag var så soeet ^^

2008-07-08 @ 12:24:16
Postat av: marrr

du borde inte klaga :P

jag skulle hellre göra ingenting än att kratta ihop en hel jävla skog :P

2008-07-08 @ 20:20:10
Postat av: marrr

du borde inte klaga :P

jag skulle hellre göra ingenting än att kratta ihop en hel jävla skog :P

2008-07-08 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0