åh när fredan är slut och du ska gå ut äre -GLASSIGT

Puhhhh, idag har jag jobbatjobbat&jobbat
först på stan, innom CSI (cykelställsinstruktör ;) ) mellan kl 9-17. (BTW, SISTA DAN IMORGON :D:D:D:D:D)
och sedan målat en vägg på ett garage =) mellan kl 18-21.30 (ska måla mer några dagar framöver, vet inte lönen än)

ja somsagt , sista dan på jobbet imorgon :):):) det enda jag kommer sakna lite är sällskapet av Marcus :) men vi kommer nog hålla kontakten tror jag :)      han har inte ätit Ben's&Jerry's glass nån gång så jag tänkte presentera han för dem imorgon ;) mums mums



haha orkar inte skriva mer, jag ska sova srax
puss
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ben&yerryy mina vänner

2008-07-25 @ 14:58:20
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0