En fredag på väg till Umeå

Så jävla skönt att se solen på väg till universitetet. Idag har vi sista seminariet för detta moment, alltså ska vi kämpa med hemtenta nästa vecka. inlämning torsdag kl.10, bläää. Känns som jättekort tid, men det är för att det är meningen att vi redan ska ha börjat med tentan...som alltid så ligger jag i efterkälken och förlitar mig på sistaminutenpaniken som komma skall. Jag förstår inte att jag aldrig lär mig! har haft låg, mellan, hög -stadie, gymnasiet och komvux, alltså sisådär 13 år, på mig att lära mig.. men aja, efter många år på universitetet så kanske man gör det..tillslut. ska dessutom få igen förra salstentan idag. Oj vad jag gruvar mig! jag orkar inte ifall jag skulle få omtenta! urshh, det tar musten ur mig! håll tummarna nu! UPPDATE: klarade tentan! nära vg tom ;) så jävla nice!
 
 
btw, idag ska bli en bra dag! jag ska nämligen fara och kolla på en kisseunge i eftermiddag!! :) :) åh så mysigt det ska bli! Håller tummarna för att this is the one! (har ju redan en "the one" hemma, men skadar ju inte att ha en till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0