En feminist i Norran!

Inte varje dag man kan kolla på sig själv i tidningen haha!Men måste medge att det inte är den bästa bilden jag har sett på mig själv, och Indy ser lite butter ut ;) men artikeln blev ju bra åtminstone :) hoppas Lina som ville göra artikeln blev nöjd med resultatet! Har varit lite nervös för hur det skulle bli i slutändan, men nu känns det faktiskt ganska bra att jag tackade ja till en intervju :) dock så går jag ju b-kursen nu och inte a-kursen, men aja, dem publicerade artikeln lite väl sent (dem sa först att den skulle publiceras 15jan). Men iallafall, hoppas fler får upp ögonen för genusvetenskap! :)

Kommentarer
Postat av: naalisvaara

Ni är jättefina :D
Köpte norran igår så ska klippa ut och spara artikeln :) Tycker den blev riktigt bra!

Svar: hihihi så KUL! :D vad gölli du är! (jag har den inte ens utklippt ;) )
Moa-Stina

2014-01-29 @ 13:12:22
Postat av: Arijan

Fan vad bra du är Moa-Stina! Kloka ord! :-) Hoppas allt är bra annars!

//Arijan

Svar: Nemen gu vad glad jag blir! :) tack så mycket! jo jag kämpar på! Hoppas du har det bra i USA!! :)
Moa-Stina

2014-02-08 @ 12:53:26
URL: http://arijankan.se
Postat av: Jennifer

Klok kvinna du är, Moa- Stina! Riktigt bra läsning! =)

Svar: Åh tack så glad jag blir! :)
Moa-Stina

2014-02-08 @ 17:04:11
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0