Välkommen hem till oss!

Igår flyttade denna fina lilla kille hem till oss. HELT underbar är han! En riktig liten myspropp som kurrar som en båtmotor och trivs som fisken i vattnet här hos oss. Indy är inte stormförtjust...jag älskar verkligen båda mina två små prinsar och jag hoppas och tror att vi alla kommer bli lyckliga tillsammans! Jag måste väl bara ge Indy lite tid. Men det har inte blivit nån fight än, bara lite fräsande och morrande (från Indys sida), men faktiskt går det bara bättre och bättre helatiden, på ett dygn tillsammans så har dem gjort stora framsteg! Så jag tror dem snart är best budds! ;) (nejdå, inte alls önsketänkande)
om ni undrar vad han heter för något så vet jag inte helt och hållet än... men jag tror han ska få behålla en del av sitt gamla namn. Jag tror han ska kallas Peanutty :]

Kommentarer
Postat av: Kajsa

<3

2014-04-08 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0