vecka 40, 2013

Förra veckan färgade jag håret hos Fannie. Blev lite mörkblondare med ombre :) finfint! Resten av veckan skrev jag hemtenta, min första någonsin och typ det värsta jag gjort. Eller egenltigen ska det väl vara kul, men jag tvivlade så mycket på mig själv, så jag kom aldrig riktigt igång att skriva, förän sista dagen (typ) och då satt jag uppe hela natten och skrev. Var uppe totalt 26 h i sträck och gick å la mig kl 11 på morgonen. Så fysiskt och psykiskt dåligt har jag nog aldrig mått på samma gång. Stressen och pressen var för stor + lite sömn och lite mat. Jag prioriterade bara skrivandet och det var väl det som gjorde att jag åtminstone hade ett arbete att lämna in. Inte helt fullständig dock (saknades 300 tecken på sista frågan), men jag fick in den i tid och hyfsat helgjord. Tror inte jag kommer klara mig, men då får jag väl se det som en läxa (och ett slag i magen). Nästa hemtenta ska jag inte göra på samma sätt. Då tänker jag skriva som en tok första dagarna, och sen ha tid och finslipa resten av dagarna.
Aja, det var min förra vecka :)
(förlåt att det bara blir instapics.. tar inte så mkt bilder med kameran längre :/)

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja jag måste säga det igen, du blev verkligen jättefin i håret! :)) Jag håller tummarna att tentan gick vägen, annars är det bara att ta nya tag och så klarar du det nästa gång :)
Kram

Svar: åhh tack tack!! :)) kram!
Moa-Stina

2013-10-08 @ 21:40:57
URL: http://jossseforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0