transportbur

Har idag varit förbi Granngården och köpt mig en transportbur till kissen. Måste ju ha nånting att få hem han i också och har hört att bur är det bästa alternativet. De är ganska dyra ändå så jag blev glad att jag hittade en som bara kostade 199 kr! Känns inte som om jag behöver någon superhighteck eftersom jag inte tror jag kommer transportera han så mycket. Skulle det visa sig att jag har tänkt göra det längre fram i tiden och den där buren visar sig vara alldeles för liten eller nått, så får jag väl köpa mig en ny bur då.
Denna var rätt fin ändå tycker jag och den fanns i rosa och grön. Eftersom hans toa är rosa så tyckte jag det var lika bra att ta buren i rosa också, samma tema lixom. Fick även med mig hem en påse Royal Canin Kitten 400 g torrfoder helt gratis med en kupong jag fick från uppfödaren. Tänkte även köpa en 10 kg Everclean kattströ men fick veta att jag som ny kattägare kunde få en 6 kg helt gratis som typ "prova-på". Sjukt värt! Så jag kom därifrån med tre olika varor men bara två hundra kronor fattigare, när hela kalaset egenligen skulle ha blivit nära fyra undra! Så ni som ska skaffa katt, typ Terese ;-), ta en sväng förbi Granngården vettja!
Jag har lagt in en handduk i botten, och ett mjukt tyg ovanpå. Hoppas det ska göra att resa blir lite mysigare för kisse, eller iallafall inte lika obekvämt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0