snart imorgon

skriver från mobilen.Jag är så sjukt taggad/nervös/gråtfärdig inför imorgon. Klockan halv fyra far vi och hämtar hem våran lilla exotic. Tänk om han inte gillar mig?? är jätterädd för det! Men perserkatters/exotics personlighet är att vara mysiga och tillgivna så jag tror inte jag borde oroa mig! Har faktiskt (kanske fånigt nog) tagit kattledigt måndag och tisdag eftersom Anton är i Svansele hela nästa vecka och jag tycker inte det känns bra att kisse ska vara ensam 10 h i sträck de första dagarna. Så då har jag och kisse flera dagar på oss att bonda med varandra :-)) och jag får tid att ta det lugnt och vila ut i några dagar :-) sköönt!

Kommentarer
Postat av: anna

Du kan ju vara hur lugn som helst, snuttis!!! Herregud Stina, all djur ælskar dig och du ælskar alla djur. True love :')

Svar: åh tack gumman!! :$ jag hoppas det, jag har längtat så länge efter denna lilla krabat :)
btw, miss you!! måste komma och hälsa på när jag har råd! :)
Moa-Stina

2013-03-15 @ 07:11:10
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0