Snart helg då!

Då var det snart helg då! Eller ja, det känns så för mig åtminstone. Har som vanligt min lediga onsdag imorgon och den brukar flyga iväg. Sen är det bara torsdag, ledig fredag (flyger iväg!), jobba halva lördag och sen iväg med bussen till Luleå och hälsa på denna pingla! Typ längesedan vi sågs nu och dessutom har jag inte än hälsat på henne i hennes nya nordligare ort ph lägenhet, och det måste ju göras! Tror vi ska på nån storfest, tror det kommer bli toppen! :-D Är astaggad! Terese befinner sig också i Luleå i helgen, och det gör ju saken bara ännu bättre!! Trion united!

Kommentarer
Postat av: Martina

Taggaa!!:D det ska bli så kul att ha dig på besök!:)

Svar: TAGGTAGG! Åh så kul :-D Hoppas du ser lika fram emot att skeda med mig också ;-)
Moa-Stina

2013-03-06 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0