Inte länge kvar nu!

Eftersom vi hämtar kissen på fredag så klickade ikväll jag hem två leksaker från bluebox. Första leksaken har två lägen - ett program som automatiskt svingar leksaken fram&tillbaka i typ 10 min och en timer som sätter igång lekstunden typ en gång i timmen. Perfekt när man är på jobbet och inte vill att katten ska bli rastlös där hemma och börja klösa på möblerna. Den andra leksaken är en vanlig laser som man kan hålla i och styra som man vill eller så kan man ställa den på ett bord eller nått åså rör den sig av sig själv. Bra om man blir less ;-) De är lite smådyra för att vara kattleksaker kanske, 225 kr/st. Men nu är jag iallafall fullt utrustad för kattens hemkomst! :-) Btw, längtar tusan ihjäl mig efter kisse! Ska bli så kul att fån ta hem han! :-]
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: terr

Haha så roliga grejor! :)

2013-03-12 @ 06:05:55
Postat av: annabanan

SÅ mysigt med en liten kisse!!!! Han kommer toktrivas hos er:))

2013-03-12 @ 07:36:59
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0