Så var det fredag

Så då var vi hemma igen... fan vad en vecka går fort! :(( alldeles för tokfort! skulle kunna fara på direkten igen! vill verkligen inte tillbaka till vardan! orkar nästan inte känner jag! Har en hel ledig dag idag, men jag kan bara känna ångesten inför imorgon...jobb. Börjar nästan gråta när jag tänker på det. aja, imorgon kväll blir der bad och bastu på grubb och sen utgång. Amanda har kommit hem över sommaren så det måste ju firas! :)

Idag hade jag planerat att sola, men var är solen?? Hmm.. så nu blev det svårt att komma på hur jag ska spendera dagen. Kanske far jag ut och springer, kanske far jag på bolaget, kanske far jag och gymmar, kanske bakar jag bröd, kanske lägger jag upp bilder från resan, kanske packar jag upp väskan, eller kanske bara sover jag. Just nu vill jag då bara stanna klockan för ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0