I väntan på den tolfte juli.

Vet att jag har massor av bilder jag förväntas att lägga upp, emn har int ehunnit lägga in dem på datorn ens, och jag är så sjukt trött efter jobbet att det enda jag gör är att sova i soffan typ. Jag hoppas jag ska orka lägga in bilder imorgon kväll eller på fredag.
Brukar ju vara ledig på onsdagar, men idag jobbade jag istället för Jimmy som ville vara ledig. Har idag efter jobbet försökt sitta ute lite i det fina vädret och ställa mig i bostadskö. Borde ha gjort det för länge länge sedan! Typ när jag gick i gymnasiet, då jag hörde talas om det. Men mamma och pappa skulle egentligen ha gjort det när jag var liten, men det var tydligen andra tider då och det var inte svårt att få lägenheter.
Den 12 juli, alltså nästa fredag, får alla som sökt utbildningar till hösten veta om man kommit in påd et man vill, eller ej. Jag får alltså då veta om jag flyttar till Skara, Uppsala eller stannar här i stan och pendlar till Umeå.
Jag är otroligt nervös, säkert helt i onödan också, för jag har nästan ingen chans alls på djursjukskötare och veterinär. Förhoppningsvis kommer jag in på Genus A kursen i Umeå iallafall.. men gör jag inte det så vet jag inte vad jag gör i höst!! Urshh... paniken börjar stiga! Det är bekvämt att forsätta som vikare på mitt nuvarande jobb, men jag tror inte det är det jag vill. Gillar inte riktigt allt det gnabb som försiggår där och så sliter det för tok mycket på kroppen.
Nae, nu måste jag in i duschen och sen försöka lägga mig i sängen och sova på riktigt. Har dock haft svårt att sova nu i en period, får hoppas det går bättre i natt trots att jag sov lite nu på eftermiddan..
insta-bild från midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0