Hallelujah, ingen trött dag!

Har inte så mycket att skriva om idag känner jag. 
En god nyhet är att jag inte kände mig sådär svimfärdigt trött ens en minut idag på jobbet. Det är inte allt för sällan (typ egentligen varje dag) jag är så trött att mina ögon korsas och jag tappar balansen för en sekund. Har faktiskt hänt en gång att jag somnat ståendes och råkat ramla in i min vagn och hyllorna brevid mig. Som tur var så ramlade jag alltså lite åt sidan, inte rakt bakåt, för om jag hade gjort det så kanske jag hade slått huvudet i betonggolvet och det hade nog inte slutat bra...
Iallafall kan ni kanske förstå min glädje över att jag faktiskt inte kännt mig trött idag :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0