Allting går upp för mig när solen går ner

Har ångestfylld känlsa för sängen och sovrummet. Gillar soffan bättre. Vill inte gå och sova, trots att jag inte gjort något annat på hela dan typ. Jag har så mycket sömn att ta igen. När jag är ledig är det inga problem att sova, och på dagarna efter jobbet sover jag bra, men om nätterna vill jag inte sova, då har jag för mycket ångest över att det är en vanlig dag imorgon, en vanlig jobbdag.
Men btw, det är iallafall kul att se att mina unika besökare bara har ökat under hela dagen. Nu börjar dagen lida mot sitt slut och jag har haft 103 unika besökare.
 
 
 
Jag kan inte sova något mer
Allting går upp för mig när solen går ner
Kan inte drömma mig bort
Jag ser problem under mitt ögonlock
Jag kan inte sova något mer
Allting går upp för mig när solen går ner
Kan inte drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0