Tlöttis

Han var himla trött idag kissen. Han hade klättrat upp på en ryggsäck och låg där och sov efter de hade haft lekstund. Jag fick nöja mig med att bara klappa man, men det gjorde inte mig så mycket. Var bara glad att få se han. Fick veta idag att vi kanske kommer kunna få han lite tidigare än jag trodde, kanske den 12-13 mars! Då är det alltså precis en månad kvar nu! Åh vad jag längtar!
Han ÄR så fin. Min lilla prins!
 
 
Btw, ni har väl säkert redan nu börjat inse att jag kommer bli som sånadär föräldrar som tar massor av kort på sina barn, lägger ut massor av bilder på dem och typ bara skriver om dem!
Iallafall till en början, medan han är kattunge, lär jag ju bete mig så. Men sen kanske jag skärper mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Tette

Så SÖTTTTTT!:)

2013-02-14 @ 09:44:25
Postat av: Kajsa

Så himla fin bild på honom. <3 Supersötisen. ^^
Vad bra att det blir tidigare. Jag längtar. :)

2013-02-14 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0