Tack för igår

Blev tyvärr ingen bloody igår. Det blir inte alls samma smak när man ska försöka blanda själv :-( men hade självklart en bra kväll ändå ;-) riktigt trevligt! Men dock är jag lite besviken på Verandan, trodde de skulle ha förändrat stället mer. Vi såg ingen skillnad så vi gick och frågade vad de hade gjort om. De har bytt lite belysning och några fotöljer, thats it. Aja, som sagt, hade KUL igår! :-) Jag är lite förundrad över att jag och Terese blev så raggade på igår.. haha säger som Terr: det måste vara kjolen ;-)
 
 
Hade rakt hår igår för första gången på ganska länge, tror inte jag gör om det dock haha. Lockar är alltid snyggt, alltid en höjdare!

Kommentarer
Postat av: terése

Det var säkert också för att vi luktade så gott!!

Tycker du var jättefin i håret:) Kul att variera lite:)

Svar: HAha ja justeja ;)tack ;)
Moa-Stina

2013-02-03 @ 20:04:59
URL: http://teresenaa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Håller med Terése. Du är fin i rakt hår. ^^

Svar: tack ;)
Moa-Stina

2013-02-03 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0