Min exotic

Var och hälsade på världens finaste kille idag! Åhh... ville inte släppa honom med blicken och ville inte gå därifrån! Han var ganska leksugen idag, vilket var kul! De har mest sovit de andra gångerna jag varit där. Innan vi for så tog jag upp honom till mitt ansikte och pussade och kramade honom lite extra. Vill att han ska känna igen mig, och lära sig att tycka det är mysigt att mysa med mig :-] men han är faktiskt en riktig myspropp redan. Hur mycket man än klappar han, står han kvar på samma ställe. Han är som även okej med att man tar upp han och gossar med han.Han klagar/jamar inte och verkar inte speciellt rädd heller.
Idag följde mamma med och träffade de små. Hon tyckte att det var roligt och blev nog även lite sugen på att ta med en hem i jackfickan.
 
 Åh vad jag längtar efter dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0