Litter box

Har stillat min kattcrazynes litegrann idag genom att köpa en kattlåda. Detta var helt klart en av de finaste och billigaste jag hittat. 295 kr på AkvarieCenter och den är dessutom inte gigantisk så den ryms faktist helt okej inne på vår lilla toa. Den fanns i rosa, grönt och blått. Fina klara färger faktiskt! Så det är bara att välja den färgen som matchar bäst inne på toan, och det gjorde den rosa hos oss :-)
Imorgon har jag tänkt ringa och be om att få komma och hälsa på lillkillen. Kan inte vänta längre! Uppfödaren sa att jag fick komma och hälsa på när jag ville, och jag skulle vela träffa han varje dag men jag försöker ha lite tyglar på mig så jag inte upplevs jobbig eller så ;-S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0