Granen, oj jag menar tallen, är uppe!

I lördags for jag till Clas Ohlsons och köpte den sista Jultallen dem hade, den som hade varit visningexemplar.(vet att det är en tall pga att den hette det + att Anton sa att han såg att den var en tydlig tallimitation). Var typ tvungen att övertala dem att sälja den till mig haha och fick den tom tio procent billigare. Dock hade den några skador, men aja, skulle det bli en plast detta år så var det den jag ville ha, så då får jag leva med att den var lite småsönder på vissa ställen ("krokarna" man hänger fast grenarna på tex). Skadorna syns inte så mkt från utsidan tack o lov. Jag satte ihop hela granen själv, och pyntade (Terese hjälpte till med några julgranskulor i slutet). Det tog ett tag, men jag tror det blev ett bra slutresultat :) nu känns det åtminstone lite mer som jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0