och så en liten uppdatering

Har inte skrivit på länge nu. Men har inte så mycket att skriva typ :P
Ja eller i lördags var det måsfest, det var kul! :) får göras om snart igen tycker jag! Tycker man borde festa och huvutaget umgås mer med sina arbetskamrater!
I veckan jobbar jag mån-tors och lördag, blev en extra dag (onsdag) eftersom det håller på att hända mycket på jobbet och det behövs mer hjälp. Känns lite jobbigt att jobba fem dagar när en av dagarna är lördag, men men, på lördag kväll vankas det fest så det ska nog gå an! :)
Aja, mer orkar jag inte skriva, nu ska jag sussa!
Festbild från förra året. tänk så många partyn jag hostade i förra läggan... lilllilla läggan! "Finns det hjärterum så finns det stjärterum", det måste ju varit lite av mitt motto ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0