Mitt andra hem

Nu är det sex och en halv vecka kvar innan jag och terese drar till Kos och jag kunde knappt längta mer! Sol, bad, värme, fest och god mat (aka grekisk sallad). Vi kommer ha så roligt och trevligt tillsammans, det är jag stensäker på! :D och det kommer bli så skönt! Utlandet har alltid kännts som mitt andra hem eftersom vi reste så mycket med familjen när jag var liten, och Grekland har alltid varit lite av ett favoritställe. Har nog varit där 6 ggr tror jag. Denna resa varar tyvärr bara i en vecka, önskar vi hade haft råd och tid med en mycket längre resa, men det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: terr

Det kommer bli underbart:D Snart måste vi förnya passen!

2013-04-15 @ 13:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0