Fun Night!

Hade en riktigt bra kväll igår! Verkligen jättetrevligt! Och det var kul att dansa! För en gång skull så spelade dem bra musik på verandan! :-D med bra menar jag musik som de flesta känner igen och som inte bara består av "untzuntz, dunk dunk". Så det var toppen! Självklart så var ju förfesten superkul också, med lekar och en massa babbel! Brukar alltid gilla förfesten mer men denna gång var båda lika bra! :-)
Tyvärr blev det inga kort dock :-S är så dålig på att ta med mig kameran nuförtiden, så typ de enda två bilderna jag tog var med mobilen och de var på mig, hemma före och på väg till Amanda. Så med dessa bilder säger jag tack för igår tjejer!! Ni räddade min kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack själv hörru, det var skoj!!

2013-04-07 @ 23:09:33
URL: http://jossseforsberg.blogg.se
Postat av: ThereseP

Tack själv, jag hade en jättebra kväll :D

2013-04-09 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0