12/9

Så, då var planerna för helgen satta.
Fredag blir det att umgås med Marr som är hemma i stan i helgen :-) terr och adam ska också vara med och jag är bombsäker på att vi kommer ha trevligt tillsammans :-)
Lördag är Tettes födelsedag (dessutom annas sista kväll i sverige) så därför blir det party den kvällen :-) kommer också bli toppenbra! :-D
imorgon kväll kommer anton hem, så då är det mys på schemat, men pga att jag tydligen ska jobba fredag ändå (varför ska min arbetskamrat typ alltid vara sjuk för!?) så blir det väl rätt tidig kväll.

Har nyss sett en av HP filmerna, kan aldrig få nog av dem. Är en riktig HP nörd faktiskt! Blir nog en till om en ca halvtimma då det är dags att sova.
Var på en lägenhetsvisning med pappa på nyckelgatan idag, imorgon och på fredag ska jag på lägenhetsvisning på moröhöjden och älvsbacka med mamma. Det är kul att se lägenheter, men börjar bli lite less nu, kommer väl fan aldrig få nån innan jul! Kan folk bara sluta buda över mig!?
mami♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

<3

2012-09-12 @ 23:50:08
Postat av: terese med fem a:n

Det är då inget fel på att vara en harry p nörd:] vilken såg du??:))

Fortsätt att kriga så har du snart en lägga! :)

Svar: Jag såg både femman och sexan :D
Moa-Stina

2012-09-13 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0