i-land problem, HJÄLP!

Nu börjar jul och det nya året närma sig och då börjar letandet av julkläder och nyårsklänning! Jag har hittat tre klänningar jag verkligen gillar. Den röda tänkte jag till julafton, och sen nån av de andra två på nyårs. Dock skulle jag kanske också behöva en klänning till Hemvändarfesten på Annandag Jul, men kanske kan hitta nått i garderoben till det :-) kan ju hitta nått i garderoben åt julafton också...men inte lika kul (A)
men kanske inte ska slösa för mkt pengar på julklappar till mig själv..

Men som ni förstår behöver jag er hjälp! och NU!
Vill beställa så fort som möjligt, de får inte ta slut!!
 
Vad tycker ni?

Julafton
399 kr
 

Nyårsafton??? eller kanske Annandag Jul?
399 kr
 
 
Nyårsafton!??
799 kr
 
 
 
Om jag bara köper den röda och silvriga sparar jag ju in en del.. dem tillsammans blir ju lika mkt som den sista lixom så.. i-lands problemet, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0