good hair day, every day

Ledig dag imorgon. Känns härligt, då hinner jag städa läggan och göra fint inför lördag :-) Hade ledigt i onsdags och hade planerat hela dagen med ärenden, men på morgonen ringde sax&kam och bad mig vara hårmodell, och det klart man ställer upp, men tydligen höll det där på hela dagen, 13-21,  så.. hann inte med nått då ;-S Men då blir det att ta tag med allt jag tänkte göra då, imorgon istället.
Sen igår kväll har mitt ena öga varit svullet i innervrån och gjort ont och kliat i massor. Vet inte vad som hänt(?) men försöker skölja med ögondroppar och mjukgörande kräm, men inget verkar funka! Hoppas hoppas hoppas de är borta innan lördag.. annars kommer mina ögon få lida när jag ska bära smink och hela kittet!  Men hursomhälst är jag riktigt taggad på inflyttningsfest! Tror det blir toppen! :-)
 
bilder från hårmodelldagen. Var kul att få se ghd:s produkter och få ha håret riktigt fint tvärt :-) har tyvärr ingen riktigt bra bild, men kolla i nästa Guiden när den kommer ut. Kan finnas bilder där!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ojoj...hoppas du inte fått ögoninflammation. :/

2012-11-16 @ 11:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0