24 november 2012

Det är en månad kvar till julafton och inte syns det alls på vädret. Inte på stämningen och känslan heller.
Idag, eller i natt, hände nått tragiskt. Ännu en ung person har lämnat oss. Stefan Pettersson kände jag själv inte så väl, men han var en god vän till mina vänner och även till Anton.
Dagen har vi spenderat hemma, med bara varandra. Det är svårt att veta vad man ska känna, tänka. Vi vet fortfarande inte riktigt vad som hände, men det verkar som om detta blev sista gången han lekte med livet.
Jag blir så ledsen. Ingen förtjänar att dö så ung. Livet är svårt att leva och vi föds med olika förutsättningar och hur vi lever är oftast orsaken hur vi dör.
Idag har jag tänkt på och gråtit för alla som kände dig väl, för din familj och vänner. Och jag hoppas du Stefan, har det bättre där du är nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0