Ont i magen

Blää.. får ont i magen. Räkningarna slår hårt denna månad. 2600 spän måste jag betala. Kanske inte låter mycket men för mig är det mycket! Mina sparpengar börjar verkligen försvinna i stormande fart! Snart far jag till grekland med amanda och då lär jag ju göra av med en del(typ 4000?). + att jag har frisörtid nästa vecka vilket betyder -1400 kr. Min "skinn"jacka har gått sönder så behöver en ny sån typ av jacka, dessutom skulle jag behöva en liten handväska.
Vill typ börja gråta... det här är inte kul.
Önskar ibland att man hade fyllt år nu i juni så man kunde önska sig de saker man behövde. Men fyller ju år i slutet av sommaren.. vad behöver jag då egentligen?
Det skulle passa bra att vinna på lotto eller triss just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0