Sistklämmen.



Förlåt, har inte skrivit om helgen än, men den var toppen! :-D kommer mer fakta+bilder sen.
Nu ska jag strax käka och sen börja göra mig klar för att fara till skolan. Inte mycket kvar nu av skolan, men dagen börjar med mitt sista Kemi B prov... som kommer gå åt helvette! Kajsa hjälpte mig plugga igår, kändes rätt bra ändå, förstod det hon förklarade osv (gämfört med vad man gör när kemiläraren förklarar). Men nu känns det KASST! Kollar igenom frågor och försöker svara, men kan inte ett skit! Hatar kemifrågor! De är så jävla invecklade, förstår inte varför de ska göra det så otroligt komplicerat. Kommer absolut få ig på detta prov, om inte läraren på något magiskt sätt har gjort ett råenkelt prov, men skulle knappast tro det eftersom hennes förra prov varit svåra. Men trots att jag kanske får ett ig på detta prov så hoppas jag fortfarande att jag får g i slutbetyget. Jag förtjänar åtminstone det. Tycker inte hon kan sätta IG på en elev som har fått ett poäng under vg på första provet, tre poäng över g på andra provet och som har gjort alla labbar men som råkar få ig på sista provet. Dock är hon mycket mer sträng än någon av de andra lärarna jag har så man vet fan aldrig!
Ikväll blir det plugg inför biologi B provet. Är dock inte lika nervös inför det. Har ioförsig missat massa lektioner pga schemakrockar och har inte pluggat nått än men jag fick 1,5 pöäng ifrån max på förra provet så bara jag är på gränsen till g på detta prov så borde jag ju få ett G som slutbetyg.
Mitt allra sista prov jag kommer ha är på måndag, fysik B prov. Bara jag hamnar på gränsen till g så borde jag få G i slutbetyget.
Ne ursch och fy så mkt tråkigt skolprat det blev nu. Men efter detta är helveteskurserna äntligen slut! Fyfaaan så skönt! Då ska jag bara njuta av att få sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0