Lever för helgen.

Har haft en bra helg! :-) Älskar mina fina fina vänner, ni är helt underbara! Är så taggad på livet just nu, men ändå inte taggad alls. Helgen tar slut ikväll, vilket betyder veckodagar med ångest om skolarbete, ångest om framtiden och ångest om ekonomin. Jag lever för helgerna för tillfället (eller har jag inte alltid gjort det?). Nästa helg är det Yran i Umeå och jag och Martina ska dit ofcourse! :-D syrran har varit snäll och tagit emot oss så vi har någon stans att käka, förfesta och sova. :-) sen om tre helger så far jag och Amanda till grekland! :-D kan ju bara bli jävligt bra! och när vi kommer tillbaka är det midsommar och den firas med syrran som kommer på besök :-)



Bilder från fredags. Älskar er flickor!

Kommentarer
Postat av: terr

love you too!!

du ska se att hela den här sommaren kommer bli något alldeles extra ;)

2012-05-20 @ 19:17:14
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0