En onsdagkväll

Har just gett upp på matteD plugget inför NP. Det får bära eller brista på fredag. Mest troligt lär det ju brista, eller hänga på håret, men så länge jag får G i kursen så är jag nöjd. Vill inte ha gått kursen i onödan :-( aja, försöker lyssna på rebecca & fiona för att tagga lördag. Dock så har jag just upptäckt att jag kanske inte tycker de är superbra.. aja, kunde knappt bry mig mindre, Jag är så SJUKT TAGGAD ändå! Jag, Marr, Umeå, shopping och Yranfest, det kan inte bli annat än bra! :-)
Det är bara ca 2 veckor kvar av skolan. Det gör att jag känner mig mer och mer stressad och får ångest över att jag kanske inte klarar alla kurser, men samtidigt så längtar jag så mycket till sommaren att jag orkar inte bry mig om ångesten just nu. Det går i vågor. Nu är jag råtaggad på sommarlov. Jag har kommit på hur jag vill spendera sommaren :-) Med utomlandsresa, festivaler, jobb åt mamma och pappa (???), träning och beachvolley. Självklart kommer jag inte ha så mkt pengar att göra saker för, men jag ska försöka få det att gå ihop, sen när pengarna tar slut får jag se vad jag gör då. Jag vill verkligen bara ha ett riktigt sommarlov! Sen får jag försöka fundera på vad jag vill göra till hösten och det löser sig alltid på något sätt (kan jag ju hoppas iallafall).
Ne nu ska jag dricka upp det lilla jag har kvar i mitt plugg-vinglas, sen duscha, se film och sova.
En ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0