Fredag 23.03.2012

Nu är det helg igen. Denna vecka gick fort, och jag är glad för det. Idag far jag och anton och spenderar fredagen i Svansele. Dock vet vi inte om vi blir kvar hela helgen eller om vi far tillbaka imorgon eftersmiddag. Ska bli skönt med en lite lugn helg. Nästa helg väntas både lollos avskedsfest och fest med gymnasieklassen :-)
Har fått min nya mobil nu. Hämtade den på Ica Morön igår vid halv fem tiden. Den är exakt samma rödfärg som htc:n , och ganska lik i design, förutom att denna är lite slimmare. Tycker om den, och tror jag kommer tycka mer och mer om den ju mer jag vänjer mig vid den :-)
Ne, nu måste jag skynda mig å käka frulle och göra mig i ordning för skolan.
Ha en bra fredag!


bild tagen med min förra mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0