Helgen och veckan som kommer.

Ännu en helg är förbi, och denna kanske lite mer speciell än andra. Det var Trästock i helgen, Sveriges största gratisfestival, och där hade vi i Ung Vänster ett tält ståendes tors-lör :-) Trots att vi bara var typ 5 pers som kunde hjälpas åt att stå så gick de rätt bra tycker jag :-) det var trevligt att det faktiskt fanns folk som kom fram och ville prata, smaka fika eller bara ta några pins!
Torsdagen spelade även Maskinen på stora scenen och självklart var man tvungen att kika på dem :-)
Fredag och Lördag var det fest på schemat. Trevligt, men lördag blev absolut mycket roligare och mer lyckad! Lördagsfestandet var mycket bra, med förfest med Terr, fest med massor av folk vid manhemskajen sen förefterfest med Terr och Anton! Och sen vidare till efterfesten på verandans nya festvåning (gamla station 8) mellan 02.00-05.00. Det var råkul! :-D och det var skönt att solen värmde lite när man for hem.
Så, det var lite småfakta om helgen. Tänkte lägga ut en bildbomb senare i veckan. Vet att jag har lite vänner som väntar på det ;-)

Idag var jag tvungen att ta två alvedon för att jobba. Nog hade jag kunnat klara mig utan men har ont i nedre delen av ryggen. Mest troligt beror det på jobbet. Många oergonomiska lyft gör även min rygg illa har jag märkt :-/ Sista dan på kyllagret skulle egentligen vara i torsdags, men dem bad mig komma tillbaka även denna vecka. Ska dit iallafall imorgon, sen får vi se om dem behöver mig där onsdag och torsdag. Är egentligen inte så jobbsugen om jag ska vara ärlig, men eftersom jag inte har mycket kvar på kontot nu så känner jag att några dagar till skulle göra mycket för ekonomin. Det är ju ändå nästan 1000 kr/dag på detdär jobbet så varje dag känns viktig.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, är typ öppen för alla förslag :-) Ska iallafall till Svansele på torsdag så stannar där iallafall till lördag, sen får vi se, om det inte händer något mer intressant stannar vi nog där hela helgen :-)

Ne nu ska jag ta mig en hårdbrödmacka med en cheddarslice och sen gå och lägga mig :-)

Köpte en shorta i fredags. Kanske inte riktigt det tyg jag tänkte mig, men fin ändå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0