Efterlängtade helg, äntligen är du här!

Oj vad blogg.se har gjort om! Snyggt, men förstår typ inte vart allt ligger nu osv. Aja.
Idag blev det helg, oj så efterlängtat. Detta var andra veckan jag jobbade i kyllagret på Axfood och det mest positiva med detta jobb är helt klart att det är korta arbetsveckor :-) . Det är även bra att dagarna går hyfsat fort, trots att jag är där 10 h/dag. Sen är jobbet helt okej, det som är jobbigt dock är att det kan bli rätt stressigt och man gör många tunga lyft som inte känns jättebra för ryggen, men än har jag inte skadat mig, eller heller gjort sönder något för den delen, vilket känns bra :-) har inte varit en riktig mås än tror jag. Mås är tydligen något de kallar nybörjare som gör nybörjarfel, så som att tappa varor, plocka fel varor, stapla varor opraktiskt osv ;-) . Dock har jag ju spelat mycket tetris i min barndom så detdär med att stapla och packa varor snyggt, det är något jag kan!
I helgen ska jag bo hos mamma och pappa och ta hand om huset medan de är borta. Då passar det ju bra att bjuda över några kompisar för middag, bastu och bad och nån cider :-) kommer bli jättetrevligt! Har ju målat om hela poolen hos mamma&pappa så jag tänkte det också skulle vara kul att få visa mitt konstverk för vännerna.
På lördag blir det fest hos Fannie som har fyllt 21 år, idag faktiskt :-)! Blir nog också superkul! Tror det tom skulle bli hemmafest, vilket jag inte varit på på hur länge som hälst! Men om det blir utgång ändå så blir det också kul!
Ne nu ska jag strax slockna framför tv:n tror jag. Är så sjukt slut efter arbetsdagarna.
 

Kommentarer
Postat av: Cpt.Falcon

Fixa texten förfan man ser inte vad det står =D

Svar: men vafan, har ju redan fixat den en gång! Man okejdå, får väl ta och ändra ännu en gång, för dem som inte har så bra syn ;-)
Moa-Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0