Livet är en festival

Har funderat lite över vad man ska fara på för festival i år. Martina vill att man hänger med till Belgien till Tomorrowland, och det hade faktiskt varit riktigt fett! Fan vad häftigt det verkar! Men inte riktigt min typ av musik dock.. och eftersom det antagligen blir rätt dyrt (iallafall 2-3 tusen) så blir det lite väl mycket för mig som är student. Ja, det skulle för mig vara som en riktigt cool fest, men kanske inte värt pengarna tyvärr :-/
Så vart ska man dra i sommar då? Tror jag bojkottar PeaceAndLove i år. Förra året var det tok för mycket folk - vi köade till kön så att säga. Vart man än skulle så gick man i en stor klunga av folk. Inte för att jag hade tråkigt, men ändå nej, inte i år igen tack.



Så jag klickade runt på lite olika festivalsidor och hittade en jag tyckte verkade rätt intressant :-)
Putte i Parken i Karlstad! :-) Bra artister hittills iallafall!

Vilka skulle vara sugen på lite Putte i Parken? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0