Valentin

Idag är det den 14 februari. Som varje år så är det alla hjärtans dag idag. Jag och anton har alltid gjort något lite mer speciellt den 14 februari men i år köpte jag en chokladask, han gav mig massage och vi sa att vi älskade varandra. Mer speciellt än så fick det inte bli i år. Varken råd eller tid räckte riktigt till, men men :-)
Jag gav till mamma tepåsar jag gjort själv och skrivit fina meddelanden på, och tillbaka fick jag en chokladask och en handuk med rosor på. :-) Blev även överraskade av syrran nu på kvällen med ett fint litet "påsk"ägg med cookie pops. Söta både på smak och utseende :-]



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fina de såg ut på bilden. :)

<3

2012-02-16 @ 16:21:33
Postat av: Kajsa

Eller...Vad fin bild du tagit av dem. ^^

(bätter formulerat. :P)

2012-02-16 @ 17:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0