Ge blod - Ge liv

Idag fick jag ge blod för första gången :-) Blev vimsig och kände mig lite konstig i kroppen just innan hela påsen var fylld, (mest troligt pga det var första gången för mig och för att jag hade varit nervös) men dem var väldigt duktiga på att fixa så jag började må bättre igen :-) de tippade bak sängen jag låg på, öppnade fönstret, gav mig ett josglas och en kaka att knapra på. De är snälla och duktiga på blodcentralen :-) Sen fick jag förståss välja mig en ersättning och då valde jag en tröja.


Känns riktigt bra nu såhär i efterhand. Är stolt över mig själv att jag försöker övervinna min rädsla för blod (och typ nålar?) genom att göra en god handling.
Tycker absolut fler borde bli blodgivare!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Duktig du är. <3

2012-02-10 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0