Pepparkakshus

Trodde jag skulle lyckas göra värsta konstverket, men det blev såhär istället.. Aja, verkar som om folk tyckte den var rätt fin ändå haha :-) men om ni förstod vilka föräntingar JAG hade så skulle ni nog också tyckt att detta var ett vrak haha!
 
(btw, förlåt för att det mest blir intsa-bilder på bloggen. Men de mesta bilderna jag tar nu förtiden är med mobilen eftersom den alltid finns till hands och ändå har en bra kamera. Sen är det så lätt och bekvämt att ta från instagram efetrsom det är bara att trycka på en knapp!)

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh det blev ju jättefint! Vad duktig du är, jag skulle också vilja kunna göra ett pepparkakshus :)

Svar: tack vad snäll du är :)
Moa-Stina

2012-12-16 @ 21:57:05
URL: http://jossseforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0