Lördag imorgon, jobb imrogon

Jag och Anton har varit hos Emmy nu på kvällen. För det mesta så låg Emmy och sov, och Anton hängde ganska fort på sovandet. Så kvällen bestod mest av att jag och Catharina satt och pratade. Kändes skönt att bara vara där, i Emmy och Antons närehet. För hemma känner man sig verkligen maktlös.
Ikväll är det fredagkväll och det känns verkligen inte som så. Jag ska nu göra mig i ordning för att lägga mig, och sen imorgon är det jobb som står först på schemat. Det känns faktiskt rätt skönt att fara till jobbet imorgon. Nästa så att jag ser lite fram emot det. Konstigt nog. Det är ju bara min avdelning som jobbar, och det är ju samma personer som såg mig falla ihop på betonggolvet i måndags. De är ett härligt gäng människor och på lördagar jobbar man ju inte lika länge heller, så ja, det känns rätt skönt. Få tiden att gå litegrann :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0