värt! fan va irriterad jag blir!

skämt...ryggen kanske har hoppat sig fel igen idag, trots att jag tog det jätteförsiktigt. Varför sa massören och skyddsombudsmannen att jag kunde gå till jobbet!? så jävla arg jag blir! De ska ju fan kunna veta att man typ ska ligga stilla i tre dagar efter, iallafall inte jobba!
Värt att jag kanske måste gå till en annan kiropraktiker imorgon... men då ska jag till en jag blev rekommenderad som tydligen ska vara jätteduktig!
vet inte än om nått sitter fel igen, men det har knakat och klickat till och gjort ont i kroppen hela dagen så nått känns inte bra :-( + lite magkatarr på det. Blir inge jobb imorgon. Ska ligga i sängen hela dagen tror jag. Mår inte bra fysisk just nu, fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0