aj aj ryggen

Idag är första gången jag behövt fara hem från jobbet pga arbetsskada. Jag har ont i ryggen. Hade riktigt ont för några veckor sedan också, men nu gör det ont varje steg jag tar och allt jag gör med ryggen, så då blir det svårt att jobba. Ibland värker det i hela bäckenet också, så mest troligt är det något som sitter snett där. Vi får se imorgon. Har fått massage eller ev. kiropraktiker tid (om jag behöver det) klockan 13.25 så jag hoppas de ska kunna hitta felet och rätta till det. Blir nog kanske inge mer jobb för mig i veckan då :-/ eftersom man helst ska vila efter man knäckt till ryggen. Blir iallafall glad av mina fina arbetskamrater som bryr sig om mig, och som tyckte det märktes att jag var borta idag. Måste ju betyda att jag gör ett bra jobb där på Axfood :-) Ne nu ska jag se en film och mysa med min man. Kanske kan be honom om en liten massage också, håll tummarna ;-)
idag med min nya mysiga tröja jag fick i födelsedagspresent, från MQ

Kommentarer
Postat av: Tette

Hoppas ryggen blir bättre! =)

2012-08-28 @ 21:47:29
Postat av: Kajsa

Åh, stackarn. :(
Ta hand om dig och hoppas du blir bättre i ryggen snart. Får ta det lugnt på jobbet, den ska ju hålla hela livet (ryggen alltså). ^^

2012-08-29 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0