IaMia leverans.

Testade mitt TiKei smink idag för första gången. Så jävla nice! Är himla nöjd! Känns fakitskt bättre än id. Ännu mer naturligt och borstarna är mkt mjukare mot huden och håller nog bättre.
Vet inte om det syns superbra på bilden, det är ju bara en webcam-bild, men kan iallafall varmt rekommendera detta smink till er som gillar mineralsmink. :-)



Idag kom min leverans från IaMias också. Testade produkten på handen och den känns jättebra :-) denna produkt är ganska dyr, men den är Anti-ageing, 100 % natural & organic, SPF-protectrion och Water resistant. Passar alltså perfekt till sommaren!  TiKei hade gratis frakt om man handlade över 300 kr (ananrs 29 kr), på IaMias var det lite dyrare. 49 kr för frakt, gratis över 600 kr. Men å andra sidan fick jag borsten på köpet när jag köpte en av deras Smashit foundations och fick dessutom 15 % rabatt för att jag var ny kund. (btw, fick med ett litet silvrigt glitterprov också)
Beige Hydrating Fluid Foundation (50ml) 269 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0