förfest

Hade en riktigt rolig fredagkväll! Förfesten var mycket trevlig och älskar dessutom min lägenhet för den är sjukt bra isolerad! :-D Ute gick det inte alls att få sig en drink, köerna var enorma, men vara ute och dansa var roligt! :-) och Loreen var bra (spelade Euphoria två gånger efter varann dessutom haha!). Men det roliga slutade tyvärr ganska fort för mig ändå när jag helt från ingenstanns blir utskälld av en bekants pojkvän som inte alls känner mig och inte hade någon som helst anledning att hoppa på mig sådär. Jag försökte att inte få det att förstöra min kväll men det är svårt när vart man än gick så såg man det där paret. Eftersom jag inte klarar av såntdär och tog mycket illa upp så blev det rätt så mkt tårar och jag for hem ganska tidigt. Men iallafall, hade sjukt kul och ett stort tack till alla mina vänner som var ute den kvällen! :-*
Här är lite bilder från förfesten åtminstone :-)








Kommentarer
Postat av: kasja

coola brillor. ;)

2012-04-30 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0