Till lillemans toner

Lyssnar på denna nostalgiska låt. Väcker många minnen.
Jag, anna, hennes gamla rum, vänlistor,
skolkataloger, bilder och hemliga lappar, skratt, tankar, hiphop-stilen, fc, skoldiscon.
Ja du, gamla fina minnen, som vi skulle kunna skratta ihjäl oss åt om vi tänker tillbaka. Saknar den tiden. Man var ung, kunde vara barn och inte tänka så mycket. Trots det tyckte man att man hade det tungt, att man hade allt att tänka på. Men det klart, man vet ju inte bättre just då. Vilken toppentid alltså. Jag är så glad att jag har en fin barndom, en rolig barndom, en glad barndom att titta tillbaka på.♥



anna du minns nog också vilken kille jag tänker på när jag hör denna, HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad jag saknar dig gumman....telefondejt snart!!!!!

2011-09-14 @ 08:42:36
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0