Blandade känslor

Ja, håret blev inte som bilderna och inte som jag hade tänkt det.. dock blev det inte så pjåkigt tillslut. Ska dock känna över helgen, och om det inte känns bra ska jag tillbaka på måndag och se vad vi kan göra. Kan då avslöja att jag är typ brunhårig nu. Det var ett tag sedan jag var det. Har varit blond i 3 år tror jag. För senast jag var vad man kan kalla brunhårig iallafall, var i slutet av 2008.
<--- Då såg jag ut såhär.




Imorgon blir en tung dag. Men ska försöka lätta upp med en rolig kväll då jag får träffa två länge saknade vänner som äntligen flyttat hem igen!
Lördag blir också lite party, med samma gäng! Måste ju ge tjejerna ett riktigt varm välkomnande! :-D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag trodde bilden var hur du såg ut nu. ^^ Den färgen var fin. Så jag skulle vilja ha mitt hår nästa gång jag färgar.

Men den du har nu är säkert fint också. ;)

2011-09-30 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0