Du min vän i livet

Kärlek. Det är svårt det där. Ibland känns det som om det alltid kommer vara, men som från ingenstans kan det kännas som om man är bättre utan. Det är svårt att säga vad som är rätt och fel, vad som är bra och dåligt. Men man ska försöka göra det som känns bäst. Så den dåliga känslan man har i hjärta eller kropp försvinner. 
ja, här babblar jag på om kärlek..men ville bara säga att trots att du känner dig säker nu, så kanske det kommer en dag då du inte gör det och då finns jag här, som nu. I med och motgångar, i vått och torrt. Älskar dig♥


Så som du funnits där för mig


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dig, hjärtat!

2011-10-23 @ 23:23:54
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0