Stockholms pangbrudar!

Nu, en liten historia om stockholmshelgen, i bilder och musik!


Fredag:


Vi fick snabbshoppa eftersom tåget var 2 timmar försenat.


Vi fick även snabb-förfesta eftersom födelsedagsmiddagen blev senare än trott.






Gick ut på Magenta och där togs mycket kort, jag gillade att göra liknande miner på alla..


Det dansades mycket för att fira att martina fyllde 20 år! :-D


Bara för att jag var så gullig, fick jag en drinkbiljett av the DJ. Jag utbytte den mot den godaste och starkaste drinken bartendern kunde erbjuda.


Lördag:









Andra kvällen var vi 4 heta brudar som gick ut på Berns trots att vi inte hade åldern inne.







Tror ni att vi fick oss in?
Ehh.. vi fick oss knapt ut ;-)







Vi dansade med några roliga dudes som för en gångs skull inte var bakom en och grinade som de flesta killar ute brukar göra.






Oh YES, ni ser rätt, det är Kenzas pojkvän ni ser på högra sidan. Reed it and weep ;-) haha



Efterfest hos en kille som hette både Hon & Han i efternamn. Maxmat och kläderpoker med norrlänningar = bästa kombon.


Mina skavsår var inte nådiga efter två kvällar och dessa nya pärlor. 7 tår + en häl och en framsida vrist ömmade så jag knappt kunde gå på flera dagar. Pga det blev jag tvungen gå barfota mellan pendeltåg,t-bana osv från stureplan till marrs lägenhet. So worth it!



Hemma klockan åtta på morgonen.

Toppenhelg hos världens bästa Martina, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag hade skitkul! Ni får komma och hälsa på precis när ni vill!:D

2011-05-24 @ 05:11:54
URL: http://martinaamanda.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bilden när du håller en drink i handen var kalasfin! :D

2011-05-26 @ 01:10:56
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0